«ازدواج گوگوش با هومن خلعتبری»

 //  بهمن ۱, ۱۳۹۰  //  طنز  //  ۹۸ نظر

2012-haft-tanz

این تیتر یک خبر نیست، یک مزخرف از نوع خاله­نیوزی است که اتفاقن در ایران که مجلات به فروش می­­رسند تاثیر بسیاری هم در فروش آن‌ها دارد. البته این تنها تقصیر رسانه نیست که برخی از آدم‌های معروف هم از این شایعات استقبال می­کنند اصلن یکی از خواص شهرت، گرفتن هاله‌ای از شایعه دور آدم‌های مشهور است. رسانه‌های عامه‌پسند با توجه به میل مردم که همیشه دوست دارند درباره ستاره‌ها و چهره‌های معروف بیش‌تر بدانند، درباره ریزترین خصوصیات و ساده‌ترین روابط آن‌ها گزارش نوشته و گاهی برای جذب یا تهییج مخاطب، حتی از شایعات هم نمی‌گذرند. ولی باید اعتراف کرد که گاهی خود مردم از رسانه‌های زرد جلو می‌زنند.

در این راستا یکی از شایع‌ترین حرکت‌های مردمی، افشای نسبت بعضی مشاهیر با یک­دیگر است، که معمولن از روی شباهت‌های ظاهری آن‌ها نتیجه‌گیری می‌شود. این نمونه‌ها را بخوانید:

محمود دینی برادر شهرام شب­پره است. نه، شهرام برادر مجید قناد است. فاطمه گودرزی خواهر فتانه خواننده لوس­آنجلسی است، ندیدی چه‌قدر شبیه هم‌اند؟ حمید استیلی داماد پروین است، استاد اسدی هم پسرخاله مایلی‌کهن است، ندیدی هی دعوت­اش می‌کنند تیم ملی؟ امید داداش معین است و آهنگ «تموم زندگی‌مو به چشمای تو دادم» را برای معین که اخیرن کور شده خوانده. اندی هم پسر آغاسی است، نشنیدی آهنگ «آمنه» را خوانده؟

حتا در ماه­های گذشته که آکادمی موسیقی گوگوش در شبکه «من و تو» برگزار شد این شایعات دامن برگزارکنندگان را گرفت و عده­ای با کشف رابطه دوستی یکی از شرکت­کننده­ها به اسم «آوش» با مجری برنامه «رها اعتمادی» و هم­چنین دوستی «مهران آتش» برنده این دور آکادمی با «بابک سعیدی» آهنگ­ساز و داور مسابقه حاشیه­های بسیار ساختند و تاختند. هر چند برخی از این حرف و حدیث­ها نه دروغ بود نه شایعه اما کار به جایی رسید که ندیدی همسر «مهران آتش» چقدر شبیه «بابک سعیدی» است؟ مهران شوهر خواهر بابک است. در آخر برنامه هم که اجرای «سروش تهرانی» برنده دور قبل و خبر ازدواج­اش با «سالومه سیدنیا» مجری شبکهکه توسط خانم گوگوش اعلام شد، بر شایعات دامن بیش­تری زد که آی جماعت فقط با نسبت سببی و نسبی است که می­شود در این آکادمی برنده شد. خب حالا که فقط گوگوش و هومن خلعت­بری از این شایعات در امان بودند بد نیست خاله­نیوز ما هم دست به کار شده این دو نفر را به هم پیوند دهد که رسم انصاف و عدالت هم ­رعایت شده باشد.

در مورد نویسنده

نمایش همه مطالب ارسالی توسط

۹۸ نظر در "«ازدواج گوگوش با هومن خلعتبری»"

  1. reza فروردین ۲۰, ۱۳۹۱ در ۸:۰۳ ق.ظ · پاسخ دادن

    چرا باکش کردید اینقدر این پیرزن …مهمه

    • amir خرداد ۱, ۱۳۹۱ در ۷:۲۵ ب.ظ · پاسخ دادن

      pirezan chye?moadab bash.age alagheie nadary nazar nade majbor nisty tohin koni.bahs mohem bodan ya nabodan nist ba deghat bekhon dorost nazar bede

  2. الهام اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۱ در ۹:۱۳ ق.ظ · پاسخ دادن

    وقتی این خبر رو شنیدم یکه خوردم .فک نمیکردم خانم گوگوش باهر کسی ازدواج کنه.

  3. سامان اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۱ در ۱۲:۱۷ ب.ظ · پاسخ دادن

    حالا که هرکی هرکی منم پریسا رو دوست دارم اگر میشه همینجا ازش خواستگاری کنم

  4. باران خرداد ۱, ۱۳۹۱ در ۲:۱۶ ب.ظ · پاسخ دادن

    رضا خیلی بی ادبی گوگوش عشقه هیچکسم لیاقتشو نداره من همون اول که شنیدم کلی خندیدم مسخره است….

  5. red fishs خرداد ۸, ۱۳۹۱ در ۳:۱۶ ب.ظ · پاسخ دادن

    چی ایدتون میشه این چرت وپرت هارو به ثبت میرسونید برای یه ملت متاسفم

  6. maryam خرداد ۹, ۱۳۹۱ در ۹:۰۸ ب.ظ · پاسخ دادن

    من بر عکس نظر الهام میگم.هومن با هرکسی نباید ازدواج میگرد.یک سال دیگه گوگوش میره دنبال عشق دیگه.

  7. patrick خرداد ۱۶, ۱۳۹۱ در ۱۲:۲۵ ب.ظ · پاسخ دادن

    آخه انسان بی تربیت به جراتی میگی پیرزن اگه واقعا تو جوانمردی خودتو نشون بده تا بهت بگم که با ادب نبودن چه طعمی داره !!!
    این یک جمله ادبی خفه شو بود و اگر نشی خفت میکنم !!! افتاد پس افتاد

  8. فرزانه خرداد ۱۶, ۱۳۹۱ در ۸:۵۸ ب.ظ · پاسخ دادن

    پاتریک جان قرصای آرامش بخشتو خوردی پسرم… وقت خوابته ها
    :))
    نکنه قراره چروکیده خانوم بیاد با تو ازدواج کنه کلک راستشو بگو

  9. علی خرداد ۱۷, ۱۳۹۱ در ۱:۴۴ ب.ظ · پاسخ دادن

    گوگوششششششششششششششش چرا نمیمیری بمیر هومن را بدبخت نکن

  10. pari خرداد ۱۷, ۱۳۹۱ در ۲:۲۶ ب.ظ · پاسخ دادن

    یک ایران و یک گوگوش
    گوگوش الهی عمر پر برکت وجاودان داشته باشی.من به عشق تو زنده ام .من چند بار تصمیم به خودکشی گرفتم ولی به خاطر عشق به تو ودیدن روی تو منصرف شدم .پس بدون تو تنها دلیل زنده بودن منی.پس بمون تا بمونم.
    گوگوش عزیزم من دوست دارم تو کلیپهات آرایش کنی لبای خوشگلتو مثل گل سرخ کنی .سایه چشم بزنی .تو خوشگل هستی ولی من دوست دارم ترو با آرایش ببینم وبا موهای بلند طلایی فرفری که خوشگلتر میشی. تا میتونی به آرایشهات وموهات تنوع بده.مثل کلیپ باغ بی برگی پشت ماشین رانندگی میکردی با لبای سرخ وموهای طلایی فری مثل زنهای خوشگل خارجی شده بودی.دوستت دارم برای همیشه عشق جاودان من گوگوش
    گوگوشم ازدواج هم کنی خوشحال میشم وبرات آرزوی خوشبختی میکنم.

  11. kia خرداد ۱۹, ۱۳۹۱ در ۸:۴۴ ق.ظ · پاسخ دادن

    واقعا نمیدونستم که حقیقت داره خداکنه که خوشبخت بشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(((((((

  12. ژینو خرداد ۲۰, ۱۳۹۱ در ۵:۳۲ ب.ظ · پاسخ دادن

    لاغااااااااا

  13. وربهpari خرداد ۳۰, ۱۳۹۱ در ۹:۰۰ ب.ظ · پاسخ دادن

    با سلام به pariعزیز که می خواد در آکادمی گوگوش شرکت کنه من اگه جای گوگوش بودم عروسی هم به عنوان ساق دوش دعوتت می کردم آکادمی که جای خود دارد ………پری نمیری الههههههههههههههههههههههههههههههههی

  14. mania تیر ۶, ۱۳۹۱ در ۷:۳۹ ق.ظ · پاسخ دادن

    baba shoma dvaneid
    Googoosh faqat ye khanande kheily khube
    HAMIN

  15. سمیرا تیر ۱۳, ۱۳۹۱ در ۵:۱۵ ب.ظ · پاسخ دادن

    خیلی بی ادبید
    آدم تاوقتی زندست میتونه از زندگیش لذت ببره،هرکسم یهجور،ایناهم اینطوری لذت میبرن دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    اصلامگه شماکی هستین که توی زندگیه مردم دخالت میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟Oops

  16. shervin تیر ۱۵, ۱۳۹۱ در ۸:۲۷ ق.ظ · پاسخ دادن

    googoosh faghat khanandeye khoobie az nazare shakhsiati hichi nist faghat alaki gondash kardan.inam az ezdevajaye ghablish maloome az behrooz vosughi gerefte ta masoud kimiaee va …..emroozam ba hooman pas fardam ba yeki dge.inam shod olgoo!

  17. شقایق تیر ۱۵, ۱۳۹۱ در ۹:۵۳ ق.ظ · پاسخ دادن

    سلام. خوبی. واقعا متاسفم برای نویسنده این مطلب…. اصلا با دنیا آنلاین نیست… فقط اضافه کنم سالومه با سروش تهرانی ازدواج کردن و نه تنها تلویزیون من و تو گفت اکثر شبکه ها این خبر رو نقل کرده و خود سالومه در برنامه تلویزیونیش این خبر را رسما به همه منتقل کرد……….. راستی خانم نویسنده اصلا به این صورت نوشته میشه نه اینطوری ..اصلن…؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

  18. شاهین تیر ۱۶, ۱۳۹۱ در ۶:۲۴ ب.ظ · پاسخ دادن

    خانوم گوگوش بجای اینکه فکر زرت و زورت شوهر کردن باشه بهتره تو این وضع افتضاح مملکت اون گندی که زد و واسه خمینی اهنگ اقا اومده رو خوند جمع کنه

    • علی آبان ۶, ۱۳۹۱ در ۱۲:۳۲ ب.ظ · پاسخ دادن

      احمق او آهنگ قضیه اش چیز دیگه ایه.ازش استفاده ابزاری شد

  19. مهدی تیر ۲۰, ۱۳۹۱ در ۸:۴۰ ب.ظ · پاسخ دادن

    افرین . افرین . افرین اخه منو تو شبکه تلوزیونی هستش یا خانه فحشا .نچ نچ نچ نچ هر دم از این باغ بری می رسد. تازه تر از تازه تری می رسد. من از گوگوش متنفرم به خدا صدا نداره فقط …. داره . سلطان صدا بانو هایده کسی دیگه رو دستش نمیاد.

  20. شهلا تیر ۲۲, ۱۳۹۱ در ۳:۴۶ ب.ظ · پاسخ دادن

    صدای همه زنها حالا یا هایده یا مهستی یا هر کی دیگه مثل هم میمونه زنانه وجیغ جیغی اما صدای گوگوش یک صدای سحر انگیز وجادوئیه مثل زنهای دیگه زیر و جیغ جیغی نیست .قربون صداش برم مدرنه صدای گوگوش شیکه فقط صداش جون میده برای ترانه های سخت پاپ . همون ترانه های پاپ که ابداع گرش خود گوگوش بود .قربون فریادهای گوگوشی .گوگوش جون یک چیزی تو صداته که خاص وعجیبه .من با صدای تو به اوج میرسم وگریه میکنم .هر صدایی غیر از تو در زنها دهاتیه.
    حقیقت وبکن گوش صدا صدای گوگوش
    هنر نزد گوگوش هست وبس

    • مریم تیر ۳۰, ۱۳۹۱ در ۴:۲۶ ب.ظ · پاسخ دادن

      اگر از صدای کسی خوشتون نمیاد دلیل نمی شه توهین کنید. صدای خانم هایده جیغ جیغ نبود. صدای سحر انگیزی بود که دیگه تکرار نشده و نمی شه

  21. m&m تیر ۲۴, ۱۳۹۱ در ۱۲:۳۰ ب.ظ · پاسخ دادن

    ….رو دو تاشون منم با الهام موافقم فکر نمی کردم گوگوش به هر کسی کون بده

  22. علیرضا تیر ۲۶, ۱۳۹۱ در ۲:۳۰ ب.ظ · پاسخ دادن

    گوگوش عزیز گوگوش زیبا ویگانه من همیشه برای تنهایی شما غصه می خوردم انشا الله مبارکه

  23. tanhakasebikas تیر ۲۷, ۱۳۹۱ در ۳:۵۷ ب.ظ · پاسخ دادن

    googoosh khanande khobiye sedaye binaziri dare khase khodeshe hishki jaye on nemitone bekhone mahasti ham kheyli khobe . ama hich sedayi hayede nemishe khoda biamorzadesh

  24. mari تیر ۳۱, ۱۳۹۱ در ۱۱:۰۸ ق.ظ · پاسخ دادن

    اولا” چشم حسودا کور بشه . از هر لحاظ عکس گرفتنش با شجریان و ازدواجش با هومن و دردو بلا بگیرن وخفه بشن برای افشاگری مسخره کیهان برای پول تو جیب زدن ودیگه به کسی چه ؟

    //
    اولا”چشم حسودا کور بشه .به کسی چه گوگوش با شجریان عکس گرفته . این افشاگری مسخره کیهان چیه ؟ برای پول تو جیب زدن.الهی درد وبلا بگیرن وخفه بشن .به کسی چه؟ ازدواج گوگوش و هومن .اینا همه از حسودیه .حسود هرگز نیاسود. به کسی چه ؟

    گوگوش چقدر پول از شبکه من وتو گرفت .فقط میگم چشمتون کور. تا کور شود هر آنکه نتواند دید. چشم هر نتون ببین کف پای گوگوشم.
    گوگوش من صداش هنر خوندنش یک حقیقت واصالته .حقیقت ونمیشه کتمان کرد . تا گوگوش با این صدا هست و تا برای ما ترانه های سخت وپر فریاد و پر معنا رو بخونه هیچکس به گرد پاش نمیرسه و همیشه حرف اول و میزنه.
    خدایا سپاسگذارم که گوگوش وبا این قدرت و هنر و استعداد عجیب وغریب صدا به ما دادی .
    گوگوش باید برای ما آنقدر بخونی و ترانه های زیبا رو با قدرت صدات فریاد بکشی که تلافی کنی تلافی روزهایی که نخوندی . شروع کن .
    گوگوش توبا این حقیقت وقدرت غریب صدات همیشه حرف اول و میزنی .چون خدا ترو با این قدرت صدا و هنر خوندن ترو همیشه اول آفریده .گوگوش برو خوش باش تو همیشه حرف اول و میزنی واقعیت همیشه ماندگاره مثل صدای تو که همیشه ماندگاره …………

  25. angel مرداد ۱, ۱۳۹۱ در ۱۱:۳۴ ق.ظ · پاسخ دادن

    salam khanome googoosh ishala ke khosh bakht beshiii arezoye salamati vasat daram

  26. Liana مرداد ۱, ۱۳۹۱ در ۱۱:۵۹ ق.ظ · پاسخ دادن

    Kesafataaaaaaaaa ahmagh a dost dare ba harki dost dare ezdevagh kone be shoma marboooot nist

  27. مهدی مرداد ۲, ۱۳۹۱ در ۲:۳۷ ب.ظ · پاسخ دادن

    بهش تبریک میگم.عاشق تحریرات توترانه هاشم.خیلی براهومن زیادبود.

  28. saba مرداد ۳, ۱۳۹۱ در ۵:۱۹ ب.ظ · پاسخ دادن

    man ba nazare elham mokhalefam.hooman ye nabeghast.ama bayad bedunin ke in harf ye dorughe bozorg bude.

  29. funboy مرداد ۳, ۱۳۹۱ در ۸:۱۹ ب.ظ · پاسخ دادن

    هومن خلعتبریم خیلی شاخه ولی خوب برا گوگوش خیلی کمه.بعضیا نوشتن پیرزنو اینجورچیزا،واقعا متاسفم براشون،لطفا اول چشاتونو باز کنید بعد نظر بدید،گوگوش تکه نه بخاطر قیافش بخاطر هنرش و اخلاقش

  30. اميرحسين مرداد ۴, ۱۳۹۱ در ۹:۰۰ ق.ظ · پاسخ دادن

    خانم گوگوش از نظر اینکه بک هنرمند هست و اینکه همه ایرونی ها با صداش خاطره دارن ، لایق و سزاوار احترام هست .
    همه انسانها جایز الخطا هستند.گوگوش به واسطه صورت زیبایی که از جانب خدا به او هدیه داده شد و شرایط ناسالم آن زمان، شاید در جوانی گناهانی مرتکب شده باشد.اما این دلیل نمیشود که ما به ایشون تهمت بزنیم.هرکسی مسئول اعمال خودش هست.
    از نظر من ایشون یک هنرمند محبوب هست.
    اخلاق و دین و هنر سه مقوله جداهستند.
    لیکن هنرمند بی اخلاق به درد لای جرز دیوار میخورد و بس.

  31. اميرحسين مرداد ۴, ۱۳۹۱ در ۹:۰۹ ق.ظ · پاسخ دادن

    آقای داریوش و آقای ابی که هر دو از خوانندگان خوب و حرفه ای و تکرار ناپذیر ایران عزیزمان هستند،به گردن تک تک ما ایرونی ها حق دارند .داریوش با بغض صدایش و ابی با وسعت صدایش ، قلب هر عاشقی را میلرزانند.زنده باشند استادید صدا : Ebi&Dariush

  32. مونیکا مرداد ۶, ۱۳۹۱ در ۱۲:۵۶ ب.ظ · پاسخ دادن

    ماریا بمیر بابا عوضی
    تو آدمی که در مورد کسی اینجا نظر بدی
    چشم حسودا کور چشم حسودا کور! نکنه با گ.گ.ش lesbian اید؟ :)))
    دختره ی احمق جو زده

  33. فرزانه مرداد ۸, ۱۳۹۱ در ۷:۳۴ ق.ظ · پاسخ دادن

    درباره ی خانوم گوگوش درست حرف بزنید
    پیرزن چروکیده تویی وامسال تو
    ازدواج کرده مگه جای تو تنگ شده یا تو عاشق سینه اک هومن خلعتری بودی

  34. elina مرداد ۱۲, ۱۳۹۱ در ۱۱:۳۰ ق.ظ · پاسخ دادن

    vagheaaaaaaaaaaan heife humane googoosh nahayat 5sal dge omr kone pirezan ba in senesh khejalatam nemikesheeeeeeeee!!!!!!!ahhhhhhhhhhhhhhhh

  35. shabnam مرداد ۱۴, ۱۳۹۱ در ۶:۵۶ ب.ظ · پاسخ دادن

    متاسفم برای تمام اونهاییکه هنوز ادب حرف زدن رو ندارند درر این صورته که هر جای دنیا اسم ایرانی رو میبرن همه فرار میکنن. آخه اینکه کسی با کسی ازدواج کنه کجاش مشکل داره . هرچند که این خبر مزخرف بود و هم گوگوش نازنین و هم هومن عزیز هو دوشون از اسطوره های موسیقی هستند .
    بس کنید تا کی و کجا عقب موندگی .
    مردم دنیا به چه فکری هستن و ما هنوز در فکر اینکه چرا یه خانم با سن بالا باید ازدواج کنه………………
    واقعا واسه مردمم متاسفمم.

  36. سپیده مرداد ۱۷, ۱۳۹۱ در ۱:۰۷ ب.ظ · پاسخ دادن

    ای گوگوش معجز با آ لبوم و صدای اعجازت اعجاز کن . تا امثال مونیکا از حسودی بمیرپن حیف من که اسمشو آوردم اینقدر بیشخصیته ! چه حرف زشتی زده نکنه خودش اینجوریه !!!

  37. سپیده مرداد ۱۷, ۱۳۹۱ در ۱:۱۱ ب.ظ · پاسخ دادن

    دلم میخواد پر بزنم به کنسرت گوگوش برسم
    برم پیشش فداش بشم دست وپاشو ببوسم
    گوگوش برات میمیرم بخدا حاضرم بمیرم تو همیشه زنده باشششششششششششششششششششششششششششششی.

  38. رویان مرداد ۱۷, ۱۳۹۱ در ۵:۰۱ ب.ظ · پاسخ دادن

    ایشالا ک موفق باشه دوستون دارم دوستای گلم

  39. مهران مرداد ۲۲, ۱۳۹۱ در ۷:۲۷ ق.ظ · پاسخ دادن

    دیگه اون روزاگذشت زندگی همینه غنچه دیگه وا نمیشه تو کویر سینه این حالو روز گوگوشه اما ظاهرش نشون نمیده

  40. shahla مرداد ۲۳, ۱۳۹۱ در ۲:۳۵ ب.ظ · پاسخ دادن

    ترو خدا حرفهای منو به رشته تحریر در آورید. من گوگوش را بیشتر از خودم دوست دارم.
    زمانیکه آقای رئیس جمهور احمدی نژاد برای سفرهای استانی به شهر ما اومده بودند. من نامه ای برای ایشان نوشتم که در آن قید کردم : تمنا میکنم به گوگوش من اجازه دهید به ایران بیاید وکنسرت دهد چون من وضع مالی خوبی ندارم که گوگوش را در خارج از کشور زیارت کنم .من این نامه را داخل دیگر نامه های ریاست جمهوری نینداختم.بلکه کنار خودم نگه داشتم چون میدانستم خواسته من اجرا نمیشود .
    من دلم میخواهد انشاءا… آرزویم به یاری خدا برآورده شود. والسلام

  41. mahtab مرداد ۲۳, ۱۳۹۱ در ۲:۴۵ ب.ظ · پاسخ دادن

    حرف منو هم نشان دهید.من یکبار حرف حسابی وبی توهین نوشته بودم اونو چاپ نکردید این حرف مونیکا خیلی براتون عزیزه که به مرحله نمایش گذاشتید اینقدر زشت و بی شخصیت که آدم چندشش میشه.نگاه کنه من تا به حال چند جور حرف با معنا زد م که خدا شاهد نشون ندادید این حرف اینقدر پر معناست وزیبا که برش نداشتید.شماهم مغرضید متاسفم براتون.شخصیت شما هم بر ملا شد.

  42. shaghayegh مرداد ۲۸, ۱۳۹۱ در ۳:۴۴ ق.ظ · پاسخ دادن

    https://twitter.com/HoomanKhalatbar
    صفحه توییتر هومن خلعتبری

  43. مهری مرداد ۲۹, ۱۳۹۱ در ۷:۰۴ ب.ظ · پاسخ دادن

    گوگوش یکدونست توکل دنیاوهرکس دوستش نداره حسوده وحسرت اینوداره که چرا جای اون نیست فقط همین

  44. نوشين شهریور ۵, ۱۳۹۱ در ۵:۵۹ ق.ظ · پاسخ دادن

    یکی بمن بگه راسته یا دروغ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!شاخام دراومده

  45. کامفیز شهریور ۷, ۱۳۹۱ در ۱۲:۴۹ ب.ظ · پاسخ دادن

    قولشو به من داده بود

  46. narges شهریور ۱۱, ۱۳۹۱ در ۹:۲۱ ق.ظ · پاسخ دادن

    khanume googoosh che khub bashe che bad be hichkas rabti nadare ke ba ki ezdevaj mikone ya tanhast behtare saretun tu zendegio badbakhtiaye khodetun bashe khanume googoosh inghadr mohem bude va hast ke inja hame tarafdareshan agha hooman ham bayad az khodash bashe ke in khanume HONARMAND beheshun hata negah kone yekam be khodetun biayd va be zendegie khodetun negah konin????

  47. narges شهریور ۱۱, ۱۳۹۱ در ۹:۲۷ ق.ظ · پاسخ دادن

    inja aghaye habib age bere tu ye shabakeye irani harf bezane ya hata mardom bebinanesh 100 hezar dolar bayad begire ama age googoosh unja bekhad bejoz harf zadan ba bache haye academy kar kone va 2 milion dolar begire pire zan mishe va ajuze bichare delam be hale adamaee mese shoma ke fkr nemikonan va hnuz fkre aghab oftade daran vagheeeaaaan misuze va moteasef misham

  48. مارال شهریور ۱۳, ۱۳۹۱ در ۱۰:۳۸ ق.ظ · پاسخ دادن

    چقدر بعضی از شما کودنین واقعا از این مطلب چی فهمیدین منظور نویسنده اینه که خانم گوگوش با اقای هومن ازدواج نکرده و این فقط شایعست من چقدر حرص شما رو بخورم

  49. maryam شهریور ۲۰, ۱۳۹۱ در ۲:۱۵ ب.ظ · پاسخ دادن

    گوگوش به قدرت صدای تو میگن اعجاز .پس تا میتونی اعجاز قدرت صداتو به رخ همگان بکش .من فریادهای ترو میخوام من میخوام برام همیشه ترانه های سخت وسنگین و نفس گیر وغمگین و پرمعنا بخونی تا من حظ کنم چون به صدات میاد.
    میدونی گوگوش هنرو استعدادو قدرت صداتو حنجره قوی تو اعجازه. پس مدام اعجاز کن.
    درضمن من دوست ندارم تو کلیپت تورو روتخت بیمارستان ببینم بدم میاد .من دوست دارم ترو همیشه سالم وپا برجا ببینم .گوگوش تو مال مایی باید همیشه سالم وتندرست باشی.
    گوگوش من عاشق قدرت صداتم عاشق تحریرها و فریادهاتم پس برای دل من فریاد کن.
    گوگوش میبوسمت تو تمام بدن من شدی دوستت دارم.

  50. ali شهریور ۲۱, ۱۳۹۱ در ۹:۱۳ ق.ظ · پاسخ دادن

    akhe ahmagh to ki hasti ke mikhai dar bareh gogosh nazar bedi

  51. رضوان زاده شهریور ۲۵, ۱۳۹۱ در ۹:۲۹ ب.ظ · پاسخ دادن

    متاسفم برای نویسنده این مطلب. قصد جسارت ندارم اما وبسایت یک فضای فرهنگی است و حضور افراد بیسواد در این فضا جالب نیست.
    غلت های املایی نویسنده: حتا-اصلن-معمولن.- اخیرن

  52. رضوان زاده شهریور ۲۵, ۱۳۹۱ در ۹:۳۸ ب.ظ · پاسخ دادن

    غلطهای املایی.
    وبسایت یا تارنما

  53. Sahel شهریور ۲۶, ۱۳۹۱ در ۸:۲۸ ق.ظ · پاسخ دادن

    Kheyli Khoshhal shodam k in khabaro shenidam omidvaram zendegitoon paydar bashe

  54. زهرا شهریور ۲۷, ۱۳۹۱ در ۱:۳۲ ب.ظ · پاسخ دادن

    خوشبخت بشنـــــــــ…………………………..

  55. kiana مهر ۳, ۱۳۹۱ در ۴:۵۹ ب.ظ · پاسخ دادن

    slam man kiana hastam mikhastam begam ke be kasi ertebat nadareh ke ezdevaj kardan ya na chon be kasi zarar nemireseh enshala khoshbakht shan

  56. خودم مهر ۴, ۱۳۹۱ در ۱۱:۵۰ ق.ظ · پاسخ دادن

    چرا این پیره زن خودشو به زحمت انداخه او که نیاز به ازدواج نداشته، مثل بقیه با او هم همین جوری چند روزی حال می کرد دیگه!!!!

  57. بیتا مهر ۵, ۱۳۹۱ در ۱۰:۴۳ ق.ظ · پاسخ دادن

    من از صداش خوشم نمی اد . خانم گوگوش صدای مشابه زیاد داره به نظر من هم بانوی صدای ایران هایده است و بس
    به ازدواجها و روابطشون هم کاری ندارم . منظورم صدا و هنرشون بود

  58. ramin rahimi مهر ۶, ۱۳۹۱ در ۱:۰۱ ب.ظ · پاسخ دادن

    سرپیری مهرکه گیری.چقدرزشت وقبیحه ازدواج یک پیرزن با یک جوان.گوگوش تخم وترکه کیه کسی نمیدونه واسش مهم نیست چی دربارش فکرمیکنن امااینکارش ارزش اونا پایین اورد.شرم وحیا خوبه.اگرگوگوش داشته باشه.که میدونم نداره.

  59. kiana مهر ۷, ۱۳۹۱ در ۴:۴۱ ب.ظ · پاسخ دادن

    bachea yekam be fekre melatemon bashim shoma dareid ba neveshtane bazie az jomalate zesht neshon midin jameye ma joz biadabi hichi nadareh googoosh az avale zendegish javdaneh boodeh o hast pas ba neveshtane in harfa didharo avaz nakonid etefaghan be nazare man kheili ham be ham mian rasti man motmaenam ke aghaye hooman khalatbari kheili googoosho doos dareh o khahad dasht biayn az dide ma be eshgheshon nega konid

  60. مانی مهر ۱۱, ۱۳۹۱ در ۵:۰۴ ب.ظ · پاسخ دادن

    خوش به حالش .سایز های متفا وتی را تجربه کرده است! چه اشکال. اما یک نکته … واقعیت این است که من هیچوقت از این خانم خوشم نیا مده است. باور کنید حتی از صدایش . قبل و بعد از انقلاب . همیشه همین حدس را در موردش می زدم که موجود هو سرانی است. و راست این است که من هیچوقت از مو جودات هوسران خوشم نیا مده است. معلوم است هوش تیزی داشته ام . راستی این چندمی است؟

  61. Jamshid مهر ۱۲, ۱۳۹۱ در ۱۱:۲۰ ق.ظ · پاسخ دادن

    با سلام خدمت دوستان عزیز ، به آگاهی دوستان گرامی برسانم که تنوین در شیوه آیین نگارش فارسی وجود ندارد و بهتر است به جای قیدهایی که با تنوین و واژگان عربی در زبان فارسی به کار می رود ، از قید های معادل فارسی آن مانند هرگز یا هیچ به جای اصلا ،بی شک به جای حتما ، اکنون به جای فعلا ، به تازگی به جای اخیرا و به طور معمول به جای به جای معمولا استفاده کنیم . در پایان به دوست عزیزم یاد آور می شوم که غلط هم این گونه که من نوشتم درست است ؛ غلت که شما نوشتید از پایه غلط است یعنی غلت غلط است . با تشکر از حوصله ای که برای خواندن این کوته سخن به خرج دادید ، جمشید کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی و کارشناس مترجمی زبان انگلیسی

  62. Jamshid مهر ۱۲, ۱۳۹۱ در ۱۱:۲۳ ق.ظ · پاسخ دادن

    اگر کسی دوست دارد با من در ارتباط باشد می تواند از گذر پست الکترونیک زیر به من نامه بنویسد یا با همین ID برایم آف بگرازد .

  63. Jamshid مهر ۱۲, ۱۳۹۱ در ۱۱:۲۸ ق.ظ · پاسخ دادن

    به نگارنده مطلب هم باید بگویم که دست مریزاد ، سحر خانم ! قلقلی انداختی در توی وب سایت ای سحر ! با این خبری که دادی.گوگوش خواننده ای است که صرف نظر از پیشینه رابطه زناشویی اش برای ایرانیان خاطره انگیز است چه به خاطر فیلم هایی که بازی کرده و چه به خاطر نغمه هایی که با آن ها گوش جان را نوازش داده است .برای همه آرزوی سلامتی و طول عمر دارم .

  64. هوشنگ مهر ۱۴, ۱۳۹۱ در ۵:۲۰ ق.ظ · پاسخ دادن

    گوگوش سنه سوخوم گوجا جن….

  65. ليلا مهر ۱۶, ۱۳۹۱ در ۱۲:۱۹ ب.ظ · پاسخ دادن

    خدایا شما کلاس چنمدید که یک چند خط خبرو نمیفهمید؟ اینجا که نویسنده شفاف نوشته که ازدواجى در کار نبوده! آخخخخخخخخ ملت……..یه جو عقل و فهم……..!!!

  66. Mona مهر ۱۹, ۱۳۹۱ در ۱۱:۵۴ ق.ظ · پاسخ دادن

    خاک بر سر مردم خاله زنک!!
    به ما چه آخه که کی چیکار کرد!!یکم این حس فضولیتونو کم کنید از دنیا عقب نمیمونید!
    واسه اونایی هم که توهین کردن متاسفم چون اونا هم هم وطن ما هستن ما به هم نوع خودمونم حرص داریم!
    گوگوش هم صدای بسیار زیبایی داره اونایی که از موزیک چیزی نمیفهمن حرف نزنن!
    متاسفم …

  67. لطیفه مهر ۲۰, ۱۳۹۱ در ۷:۵۷ ب.ظ · پاسخ دادن

    گوگوش خیلی بی حیایی خجالت بکش مادربزرگ بهروز کم بود محمود قربانی . کریم ارباب . حاجی اقا . مسعود کیمیایی این ها کم بودن می خواهی هومن رو هم بدبخت کنی پیر زن او مثل پسر توست .

  68. دانیال مهر ۲۰, ۱۳۹۱ در ۸:۱۸ ب.ظ · پاسخ دادن

    به جای لباس سفید عروسی به فکر کفنت باش

  69. عشق مهر ۲۱, ۱۳۹۱ در ۵:۲۳ ق.ظ · پاسخ دادن

    حق با لطیفه است نه اون عجوزه پیر

  70. حسین مهر ۲۹, ۱۳۹۱ در ۱۰:۴۴ ب.ظ · پاسخ دادن

    سلام.
    مهربونای خودم! بیایید به نظرات همدیگه درعین اختلاف احترام بگذاریم.
    دوستدار همتون

  71. شهلا مهر ۳۰, ۱۳۹۱ در ۲:۵۷ ب.ظ · پاسخ دادن

    گوگوش صدای مشابه نداره برای همین از قدیم به صدای گوگوش جادویی میگفتند. اونایی که ادای صدای گوگوش در می آورند ویا به قولی تقلید میکنند ادای جوونیای گوگوش ۱۵یا۱۶ سالگی گوگوش و در میارند . که اونم شبیه اش نیست .اگه میتونند که نمیتونند ادای صدای پر صلابت وبا قدرت حالای گوگوش را در بیارند. که محالست محال.تو خواب هم نمیبینند!!!!!
    گوگوش حالا روی سخنم باتوست .گوگوش جان اگه بدونی که دلم چقدر زخمیه که نمیتونم تو آکادمی تو شرکت کنم دارم از غص میترکم اشک میریزم نمیتونم چون توان مالی ندارم بیام لندن پیش تو تا تو نازنینم و از نزدیک ببینم.یک حسرت دیگه هم دارم اینقدر دلم میخواد به کنسرتت بیام و اندام شاپرک وارت و بوسه باران کنم .گوگوش قربونت برم ولی توی قلبم خونه توست .شب و روزا به یاد تو میخوابم تو صدات باب دل منه انگار خدا تورو ساخته تا با صدات منو ارضا کنی وحرف دل منو بزنی.
    دوستت دارم چون سبک والا وشیک صدا وخوندنتو دوست دارم.گوگوشم خیلی عالی و فرازمینی میخونی .من با شنیدن صدای تو از هیجان واعجاب جیغ میکشم.دوستت دارم تا بینهایت.
    اسطوره صدا گوگوش

  72. mahi آبان ۴, ۱۳۹۱ در ۹:۲۰ ق.ظ · پاسخ دادن

    اصلا گوگوش صدای مشابه نداره نیست ونخواهد آمد .من که ندیدم وگرنه مثل مهناز افشار که چهره اش اندکی شبیه گوگوشه اونم با گریم وداره میمیره از خوشحالی ! کلا شو به هفت آسمون پرتاب میکرد.
    الهی تیکه تیکه بشه کسی که از حسادت چشم دیدن گوگوش را نداره وتوهین میکنه وکسی که وبلاگ گوگوش …. ساخته. الهی خودش بمیره!
    درضمن یادمه تو همین سایت گوگوش یک وبلاگ تقلید صدای گوگوش بود یک دختره بود ترانه همصدای خوبم گوگوش ومیخوند .صداش که شبیه نبود بماند اصلا ترانه راهم بلد نبود بخونه .انگار جای خوندن داشت بالا میاورد.
    حقیقتا اسطوره بینظیر صدا و خوانندگی فقط گوگوش

  73. محمد آبان ۱۰, ۱۳۹۱ در ۸:۲۵ ب.ظ · پاسخ دادن

    نمی دونم چقدر زبان فارسی بلدین
    تو رو خدا درست کنید
    پر غلط املایی و دستوری
    مثلا سالهات که اصلا می نویسند نه اصلن
    لوس آنجلس نه لوسآنجلس
    معمولا نه معمولن
    اخیرا نه اخیرن
    حتی دیگه بهونه ای توش نیست نه حتا
    ۲۲ غلط ویراستاری و ۳۵ غلط دستوری در این یک صفحه نوشته بود
    بنده خدا خانوم گوگوش یه مطلب در موردش نوشتید خجالت زده میشه
    امیدوارم همه رو اصلاح کنید تا به کیفیت نشریه بالا بره
    سپاس

  74. پیمان آبان ۱۲, ۱۳۹۱ در ۹:۳۳ ب.ظ · پاسخ دادن

    خاک تو سر گوگوش..دوسش دارم ولی یه نگا به خودش بکنه بعد جوون مردم رو بیچاره کنه
    گوگوش تو وجدان نداری؟ یاده شبهایی باش که با بهروز وثوق بودی….

  75. mari آبان ۲۲, ۱۳۹۱ در ۳:۴۶ ب.ظ · پاسخ دادن

    بخدا من آرزوم بود از خیلی وقت پیشها گوگوش ازدواج کنه .الهی خوشبخت بشه!

  76. اصغر سیبیل آبان ۲۲, ۱۳۹۱ در ۶:۳۵ ب.ظ · پاسخ دادن

    سر پیری و معرکه گیری این خانم فقط مونده با خواجه حافظ شیراز ازدواج کنه این چندمین شوهرشه آمارش از دستم خارج شده .

  77. نارسیس آبان ۲۵, ۱۳۹۱ در ۸:۳۸ ق.ظ · پاسخ دادن

    بعداز انقلاب یکی از سران سیاسی مملکت به یکی از کشورهای همسایه دعوت میشه. رئیس جمهور اون کشور حال گوگوش رو از اون میپرسه .کشور ایران و بنام گوگوش میشناختن.زنده باد گوگوش

  78. AMIR آذر ۱, ۱۳۹۱ در ۴:۰۵ ب.ظ · پاسخ دادن

    گوگوش یک پدیده نادر است زمان بسیار میخواهد تایک چنین افرادی با این همه استعدادپدید آیند او از کودکی در رشته هنر زحمت کشیده برای مردم شادی به ارمغان آورده اگر شرایط برای او مهیاتربود جای پیشرفت بسیار بیشتری داشت وبعنوان بر ترین ستاره هنر جهان مطرح می شد همین بس که زمانی مردم فارسی زبان تاجیکستان آنقدر او را دوست داشتند که میگفتننداگر آنجابیاید اورا حاضرند به رییس جمهوری انتخاب کنند خرده گرفته نشود این گفته، اندازه دوستی آنها را میرساند زندگی شخصی هر کسی هم به خودش مربوط است از این کسانیکه توهین می کنندمیخواهم رویه خودشان را عوض کنند اول خودشان را دوست بدارند تا یاد بگیرند دیگران را هم دوست بدارند از توهین و حسد بپرهیزند تا آرامش داشته باشند اگر بیشتر و بیشتر مطالعه میکردند بعضااینگونه قضاوت نمیکردند یاد استاد بخیر که همواره میگفت فساد و فتنه و جهل است وفقر و نادانی بهر کجا که در آنجا کمتر اس کتاب (دانش)

  79. مهتاب آذر ۵, ۱۳۹۱ در ۳:۴۱ ب.ظ · پاسخ دادن

    هنگامی که برنامه آکادمی موسیقی گوگوش را از شبکه من و تو دنبال میکردم تا حدودی به عشق و محبت بین گوگوش و هومن خلعتبری پی برده بودم شاید به همین خاطر بود که از شنیدن این خبر زیاد جا نخوردم. درواقع از شنیدن این خبر خوشحال هم شدم چرا که پیوند یک زوج هنری با همه تفاوتهای ظاهری بینشان امری مثبت در جهت ارتقای هنر موسیقی ایرانی تلقی میشود . از نظر من گوگوش نه تنها به دلیل زیبایی و حتی صدای دلنشینش، بلکه به دلیل مردمی بودن و کارهای انسان دوستانه اش است که تا این حد محبوب شده او یک هنرمند مردمی است کسی که حامی جوانان مستعد گمنام است و در بسیاری موارد ثابت کرده که پشت آنان ایستاده. من این پیوند عاطفی یا زناشویی را به فال نیک میگیرم و یقین دارم که نقطه عطف بزرگی در دنیای موسیقی ایرانی خواهد بود.

  80. alireza آذر ۵, ۱۳۹۱ در ۸:۵۵ ب.ظ · پاسخ دادن

    ham gogosh ham homan.jofteshon daran her her behemon mikhandan,,sare karemon gozashtan ta sargarm beshan

  81. رامین آذر ۱۷, ۱۳۹۱ در ۱۱:۱۵ ق.ظ · پاسخ دادن

    واقعا از نظر دادن بعضی از این دوستان متاسفم حیف نیست به هنر اینطور بی احترامی بشه زندگی خصوصی هرکس به خودش

    مربوطه فقط یک نگاه به تاریخ هنرمندان کنید همیشه شایعه و پروبال دادن بوده اما ایران در موسیقی پاپ بنیانگذارانی داشته که

    هنوز هیچکی شبیه اونها نبوده و مثل داریوش و گوگوش که مثل اسمشان مترادف و قشنگ هست هنرشان هم تگرار نشدنی است

    گوگوش عزیز خواهشمند است اینطور مطالب را دنبال نکنید اگرچه عمری ترانه های غمگین و مردمی خوندی و بعضی اوقات هم

    شاد اما رسالت معجزه گری شما فقط ایجاد شادی بوده و خاطره همیشه جاودان ما .تبریک موفقیت دیگر شما در نوکیا تیاتر و نیز

    توفیق پروژه بررسی آثار شما در استرالیا با آن هزینه گزاف را از جانب مابپذیرید .

  82. امیرحسین 2 آذر ۱۷, ۱۳۹۱ در ۱:۵۷ ب.ظ · پاسخ دادن

    شلوغ نکنید بابا . . .هومن هفتمین شوهرشه. قربونش برم تا ۱۵ تا جاداره !

  83. PARISA آذر ۱۸, ۱۳۹۱ در ۸:۰۸ ب.ظ · پاسخ دادن

    گوگوش عزیز دلمه باورم نمیشه که شروع شدن اکادمی نزدیکه همه ی اونایی که گوگوشو عاشقانه دوست دارن منم عاشقانه اونا رو دوست دارمو برای اونا و گوگوش ارزوی طول عمر وشادی روز افزون دارم البته گوگوش شاید ولی مردمی که الان دارن تو ایران زندگی میکنن شادی ندارن

  84. ز.دادا آذر ۲۱, ۱۳۹۱ در ۱:۴۶ ب.ظ · پاسخ دادن

    اتفافا من به گوگوش حق میدم انسان تا زنده است باید زندگی کند وعاشق باشد وبعد از عشق مجازی به عشق معنوی برسد

  85. فرانك آذر ۲۲, ۱۳۹۱ در ۹:۴۷ ب.ظ · پاسخ دادن

    عشق پیرى گر بجنبد سر به رسوایى کشد

  86. asghar آذر ۲۷, ۱۳۹۱ در ۶:۵۴ ق.ظ · پاسخ دادن

    سلام. شما اول لطف کنیدبه لحاظ نگارشی به خبرتون یه نگاه کوچولوبندازیدبعدش لقدام به انعکاس خبربفرماییدآخه دیدم که نوشته اید: اتفاقن

  87. safoora بهمن ۵, ۱۳۹۱ در ۹:۲۴ ق.ظ · پاسخ دادن

    base dg ta key mikhayn vase bozorgaye keshvar hashie sazi konin

  88. dont speak بهمن ۶, ۱۳۹۱ در ۸:۳۲ ب.ظ · پاسخ دادن

    ۱٫ ازدواج حق هر فرده چه ۲۰ ساله چه ۶۰ ساله
    ۲٫ اینکه خانوم گوگوش به خودش میرسه خیلی خوبه و دوست داره جون بمونه و جون موندن حق هر فردیه
    ۳٫ صدای هایده ومهستی از جمله صدا های تکرار ناپذیره به این نوع صدا میگن صدا و فک نکنم تا دو قرن دیگه صدایی شبیه هایده ومهستی وحمیرا درست بشه اینها صدای تک هستن صدای خانوم گوگوش خاصه و فک نکنم صدای مشابه داشته باشه
    ۴٫ اخنلاف سنی دلیل بر ازدواج نکردن نیست چون حضرت محمد وحضرت خدیجه ۱۵ سال اختلاف سنی داشتن
    ۵٫ شعر اقا جون گوگوش رو جریانش رو نمی دونم ولی زیباست و برای هرکسی که دوس داره خوند مگه شهره واسه امام رضا نخوند
    ۶٫اونیکه میگه چه شبهایی با بهروز وثوق گذرونده : ببینم مگه خودت شاهد بودی که چیکار کردن که پشت سر مردم حرف میزنی

  89. دانیال آریامهر بهمن ۷, ۱۳۹۱ در ۹:۲۳ ب.ظ · پاسخ دادن

    ای وااااااااای من :)))) مضحک و خنده دار بود……:))))…..
    بیچاره حانم گوگوش

  90. مهدی بهمن ۲۹, ۱۳۹۱ در ۴:۴۸ ب.ظ · پاسخ دادن

    خاک بر سر کسانی که این مزخرفات رو باور میکنن
    گوگوش از بزرک ترین خوانندگان در غرب است
    ایرانیا هم باید دست از این خاله زنک بازیا بردارن تا شاید تو زندگیشون یه فرجی بشه

  91. امیر اسفند ۲, ۱۳۹۱ در ۱۲:۵۸ ب.ظ · پاسخ دادن

    سلام به همه دوستان عزیز چه اوناییکه مخالفن و بد میگن چه اوناییکه موافقن و خوب میگن نظر دادن خیلی شیرین و خوب اما توهین بی ادبی حتی در فضای مجازی یه جورایی بی احترامی کردن به خودمونه درباره این موضوع باید بگم زندگی هر کسی شخصیه و لحظه لحظه کارای هر کسی به خودش ربط داره ولی نظر منم بعنوان کسی که گوگوش و مثل میلیونها نفر دیگه دوستداره اینکه واقعا گوگوش برای هر کسی زیاده بخاطر هنر بی نظیرش و شخصیت و ارتباط خارج از هنرش با همه مردم البته اون چیزیکه داریم میبینیم ومیشنویم درباره نظر اون دوستی که گفته صدای مثلا هایده و … جیغ جیغ و از این حرفا عرض کنم که سلیقه آدمای روی زمین خیلی خیلی متنوعست و کسی نمیتونه سلیقه خودش به دیگران تحمیل کنه ولی باید همه به این موضوعوجه داشته باشن خواننده خوب و با شخصیت و مردمی ما ایرانیها خیلی داریم خوبانی مثل ملوک ضرابی سوسن یا هم نسلهای خود گوگوش مثل ابی داریوش هایده یا حتی خوانندهای جدیدتری که واقعا عالیا مثل شادمهر اما بازم میگم نظر شخصیم به جرات میتونم بگم همه این عزیزان یکطرفند و گوگوش یکطرف و اونم بخاطر اینکه گوگوش فقط یک خواننده نیست گوگوش هم بازیگره مجری خوانندست در واقع گوگوش یه شخصیت و آدم خاص ماها بخوایمم نمیتونیم گوگوش با کسی مقایسش کنیم گوگوش در واقع تافته جدا با فتست (یکی طرفدار ابی عزیزه یکی طرفدار داریوش نازنین یکی طرفدار هایده خدا بیامرز یکی طرفدار حمیرای با وقاره ۹۰ درصد همه اینا عاشق گوگوشن ) گوگوش عزیز قدر خود هنر شخصیت و جایگاه والایت را در میان مردم بیشتر بدان دوستدار یکی از هزاران طرفدارانت امیر

  92. nafas اسفند ۵, ۱۳۹۱ در ۸:۳۵ ق.ظ · پاسخ دادن

    avalan kasaiy ke nemitoonan eshgho befahman naian cherto pert benevisan hale baghie ro begiran
    googoosh khodaye ehsase age vasash ezdevaj bad bood o maskhare va nesbat be shoma taze be doran reside ha badtar bood vase honarjoohash gerye nemioftad…motaasefam

  93. امیر مرداد ۲۹, ۱۳۹۲ در ۱:۵۸ ب.ظ · پاسخ دادن

    خدا عمرش بده او کسی است که برای مردم شادی به ارمغان میاره.

  94. amir مرداد ۲۹, ۱۳۹۲ در ۲:۰۱ ب.ظ · پاسخ دادن

    خدا عمرش بده او کسی است که برای مردم شادی به ارمغان میاره

  95. هیچکس آبان ۳, ۱۳۹۳ در ۱۱:۵۰ ق.ظ · پاسخ دادن

    بابا بشینید زندگیتو نو بکنید انقدر بیکار شدید که تو زندگی دیگران سرک میکشید .

یک نظر بدید

comm comm comm